close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פתרונות דפוס לעסקים זה פרינטפיקס

מערכת שורשכו אדר א, תשעט03/03/2019

עסקים כמעט תמיד צריכים שירותי דפוס. המלצות לגבי שירותים כאלה תמצאו כאן

תגיות:
צילום: pexels.com
לבתי דפוס נזקקים רוב האנשים במהלך חייהם. יכול להיות שאתם מחפשים בית דפוס לצורך הדפסת הזמנות ומעטפות מיוחדות לחתונה, יכול להיות שהנכם בעלי עסקים המעוניינים בהדפסת כרטיסי ביקור, הדפסת חשבוניות, הדפסת מעטפות ייחודיות לעסק ועוד. בכל מקרה שהוא ובמיוחד
צילום: pexels.com
כאשר מדובר בבעלי עסקים, נרצה למצוא בית דפוס אמין וזול שניתן להסתמך עליו לאורך שנים. על מנת לענות על כל צרכי הדפוס של הישראלים קם פורטל בתי הדפוס של ישראל, פרינטפיקס.

השוואת מחירים בין בתי דפוס
החשיבות בביצוע השוואת מחירים כאשר ניגשים למציאת בית דפוס לעסק הינה גבוהה במיוחד מפני שעסקים ככל הנראה יצטרכו להיעזר בבית הדפוס פעמים נוספות בעתיד ועל ידי ביצוע סקר שוק בפעם אחת ניתן לחסוך לאורך שנים קדימה. בפורטל פרינטפיקס ניתן למצוא מגוון נותי שירות בתחום פתרונות דפוס לעסקים ברחבי הארץ במהרה. כל שצריך לעשות הינו לפנות לפורטל בבקשת קבלת הצעות מחיר מבתי דפוס באזור מגוריכם או באזור העסק ותקבלו במהרה כמה הצעות מחיר סופיות מבתי דפוס אמינים ומומלצים. לאחר מכן תוכלו לבחור בהצעת המחיר המשתלמת עבורכם ביותר ולהמשיך התקשרות אך ורק עם בתי הדפוס בהם אתם מעוניינים ולהתקדם לעבר העסקה הסופית. בעת בקשת הצעות המחיר מין הפורטל, יש לציין אם הנכם מעוניינים בשירותים נוספים מבית הדפוס כמו לדוגמא, במידה והנכם מזמינים הדפסת עלונים שאותם צריך לשדך, יש לציין אם הנכם מעוניינים לקבל אותם משודכים על מנת לקבל מראש הצעות תמחיר סופיות לשירות.

פתרונות דפוס לעסקים
בתור בעלי עסק, אתם כנראה רוצים להדפיס כרטיסי ביקור. את כרטיסי הביקור נהוג לחלק כמה שיותר ועל כן מומלץ למצוא בית דפוס אמין המאפשר הדפסת כרטיסי ביקור בצורה זולה גם אם מדובר בהדפסה בכמויות קטנות בכל פעם. במידה והנכם שולחים דואר באופן תכוף, הדפסת מעטפות ייחודיות לעסק יכולות להגדיל את הרושם המקצועי אותו הנכם מותירים על האנשים מולם אתם עובדים. אז כמו כן בעלי עסקים זקוקים למגוון שירותי דפוס לצרכי העסק שלהם ועל כן מומלץ למצוא בית דפוס אשר מסוגל לספק את כלל השירותים הכוללים קבלות או חשבוניות מס, הדפסת מעטפות, הדפסת כרטיסי ביקור בין אם מפלסטיק, מגנטיים דו צדדיים או לא ועוד וכמו כן מדבקות לרכב ואת כל אלו במחיר המשתלם ביותר.

יתרונות השימוש בפורטל פרינטפיקס
ראשית, על ידי ביקור באתר פרינטפיקס תוכלו להתרשם ממחירון של שירותי הדפוס השונים על מנת לראות את המחירים הריאליים בשוק. מעבר לכך ולכל הזמן שנחסך מכיוון שאין צורך לחפש עוד אתרים ועסקים, בפורטל תוכלו למצוא בתי דפוס המתמחים בהדפסת לוחות שנה לעסקים, ברושורים, דגלים ולמעשה את כל פתרונות הדפוס שעסקים צריכים כשהם מאוגדים ביחד תחת פורטל אחד, פורטל פרינטפיקס.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה